Úvodní ustanovení
Tento dokument byl vytvořen organizátorem Speed Festival Česká Lípa: North Bohemia Classic Club v AČR, IČO 75144638, za účelem informování účastníků o podmínkách uplatňování reklamací týkajících se poskytnutých služeb, a o podmínkách změn v programu festivalu či o podmínkách souvisejících s úplným zrušením festivalu.
Nákup jednotlivých startovných/vstupenek je považován za smlouvu týkající se využití volného času, kdy má být plněno v určitém období, a tedy spotřebitel nemůže ve smyslu § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, odstoupit od smlouvy. Startovné/vstupenku nelze vrátit bez uvedení důvodu; reklamace vstupenek je možná pouze v souladu s níže specifikovanými podmínkami.
Kdy není možná reklamace
Chceme upozornit, že reklamovat lze pouze nesoulad smluvně poskytnutých služeb, nikoli subjektivní hodnocení těchto služeb. Organizátor nenese odpovědnost za překážky způsobené účastníkem, včetně nepozornosti, vlastního zavinění nebo zavinění třetí osoby, opotřebení, neúčasti na programu, počasí nebo jiných nepředvídatelných okolností. Účastník, který byl vykázán ze zařízení festivalu z důvodu porušení návštěvního řádu, ztrácí právo na další účast. Vstupné není vraceno, pokud to tento reklamační řád nezmiňuje jinak. Zakoupené startovné/vstupenky nelze vyměnit.
Změny v programu
Organizátor si vyhrazuje právo na operativní změny v programu festivalu, trasy i pravidel soutěží, včetně Setinové rally, Picnic race, Grand prix a dalších, bez udání důvodu. Tyto změny mohou být provedeny z důvodu nepředvídatelných okolností, jako je například nepříznivé počasí, technické problémy, nebo zásahy třetích osob. Účastníci budou informováni o jakýchkoli změnách prostřednictvím webové stránky "
www.speedfestival.cz" nebo při vstupu na konkrétní akci.
V případě, že dojde ke zrušení festivalu z důvodu vyšší moci, tj. okolností mimo kontrolu organizátora, včetně, ale ne výhradně, přírodních katastrof, války, epidemie, státních zásahů, bezpečnostních hrozeb či jiných nepředvídatelných a neodvratitelných událostí, nenese organizátor odpovědnost za jakékoli vzniklé škody nebo náklady. Účastníkům nebudou vyplaceny žádné náhrady, a to ani ve formě vrácení zakoupených festivalových pasů, startovného na závody, poplatků za registraci vozidel nebo stánků či jiných uhrazených poplatků. Účastníci rovněž nemají nárok na jakoukoli další finanční kompenzaci v souvislosti s vynaloženými náklady vzniklými v důsledku zrušení akce.
Zrušení akce z důvodu vyšší moci nemá vliv na platnost dosud neuhrazených objednávek, které zůstávají v platnosti a zákazník je povinen je uhradit v souladu s původními podmínkami.
Postup při reklamaci
Reklamace musí být podána bez zbytečného odkladu po zjištění vady. Po skončení festivalu nelze požadovat výměnu nebo náhradu vstupenek. Reklamaci lze uplatnit na hlavní pokladně festivalu nebo prostřednictvím e-mailu na
info@speedfestival.cz. Při reklamaci je doporučeno předložit detailní popis vady, kontaktní údaje a požadovaný způsob vyřízení reklamace. Reklamaci bude organizátor vyřizovat ihned nebo do 3 dnů v případě složitějších situací. Vyřízení reklamace proběhne do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se nedohodne delší lhůta.
Závěrečná ustanovení
Pokud účastník není spokojen s vyřízením reklamace, může se obrátit na Českou obchodní inspekci. Údaje uvedené při reklamaci budou uchovány po dobu pěti let od vyřízení reklamace.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti od 20. 8. 2023.